ДОЛУЧЕННЯ ВТЕКоледжу КНТЕУ ДО ПРОГРАМИ «БРЕНДИНГ ВІННИЧЧИНИ»

Для нашої області почали розробляти бренд-платформу «Вінниччина туристична”. 19 листопада відбулася перша бренд-сесія, яку особисто провів президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга.
У концерт-холі ресторану «MontBlanc» зібралися представники місцевої влади, туристичного бізнесу, закладів освіти, громадських організацій, територіальних громад області, гіди, підприємці – усі, хто зацікавлений у розвитку туризму в нашій області. Долучилася до робочої групи і викладач ВТЕК КНТЕУ Антонюк Олена Олександрівна.
Під час заходу Іван Ліптуга ознайомив учасників із світовими тенденціями розвитку туризму і провів бренд-сесію. Експерт туристичної індустрії презентував «Маркетинг та брендинг туристичних дистинацій», розповів про світовий досвід у даному напрямку та окремо зупинився на місці туризму в світовому експорті.
Крім того, учасники заходу долучились до практичної частини бренд-сесії та намагалися визначити, яку унікальну пропозицію ми, як регіон, можемо дати для нашого потенційного клієнта, для внутрішнього і зовнішнього туриста, сформувати головні смисли і образи, які вкладають місцеві жителі, бізнес, влада, наука у поняття «Вінниччина туристична». Яким чином ми можемо забезпечити сталу екосистему, результатом спільної роботи якої буде якісний туристичний продукт.
За результатами сесії було започатковано розробку бренд-платформи «Вінниччина туристична», де наступним кроком буде створення айдентики (візуальні елементи) туристичного бренду. Також в подальшому планується проведення промо-компанії для просування новоствореного туристичного бренду.